Vraag
In de huidige overspannen markt van Amsterdam en omstreken wordt er bijna altijd gebruik gemaakt van het fenomeen 'bieden per inschrijving'. Hierbij ontstaat er geen onderhandelingspositie. Wat is dan de toegevoegde waarde van als ik jullie inschakel voor de bieding? Het is tenslotte gewoon een mailtje met een redelijk standaard tekst, waarbij de inhoud (vraagprijs en voorwaarden) met name van belang is en de afzender minder.Ik hoor het graag!
Antwoord
Bedankt voor je vraag. Ik ben het niet helemaal met je eens dat het niet uitmaakt wie de afzender is. Een bod vanuit een aankoopmakelaar wordt altijd serieuzer genomen. Verder is onze toegevoegde waarde dat we direct een goed bod voor je formuleren waarmee wij jouw kansen vergroten. Wij weten wat je moet bieden om je te onderscheiden van de vele anderen die ook een bod uitbrengen, en dan hebben het niet alleen over de hoogte van het bedrag. Tot slot heb je bij ons tegen een eerlijk tarief veel geregeld!
Datum beantwoord: woensdag 22 juli 2020